Reklamace zboží
Postup při reklamaci zboží je velmi jednoduchý a poštovné platíme my !
1. Stáhněte si, vytiskněte a vypište prosím tento Reklamační formulář
2. Spolu s originálním záručním listem ho přiložte ke zboží.
3. Zboží prosím zabalte proti poškození , na balík nemusíte psát žádnou adresu ani lepit žádný štítek.
4. Balík odneste na jakékoli místo zásilkovny (packety).
5. Obsluze na daném výdejním místě nadiktujte kód našeho eshopu, který je: 95501555 a to je vše.
Obsluha vytiskne a nalepí štítek na balík a Vám dá potvrzení o odeslání balíku
V případě, že byste se rozhodli poslat balík po vlastní ose, tak nám jej pošlete na adresu:
HAD TRADE
Juraj Ďurčo
Dunajská 4
81108
Bratislava
Uděláme vše proto, abychom Vaši reklamaci vybavili co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů, od přijetí zásilky.
Kompletní podmínky o reklamaci zboží, najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách zde.